Toyota Eco Youth 2011

Akhirnya , TEY buat prize giving and closing ceremony 

seriously , memang tak percaya yang kami menang .
masa tengok SMK Pendang , Kedah present gegar woo . memang terbaik ahh 
tapi siapa tahu , rezeki di tangan siapa .

TERIMA KASIH kepada :
  • Guru-guru penasihat , pembimbing
  • Peserta yang lain sebab bagi kerjasama yang sangat terbaik
  • krews aka volunteers
  • mama dan abah 
  • darah daging
  • SMURFs sebab sentiasa di belakang saya ^_^
  • En.Ismail dan Cik Norzaireen ( wakil Toyota ) yang banyak tolong .
  • Teacher Riza sebab dah iye-iye nak tiup kan soul .
  • rakan-rakan yang lain .
kami juga berjaya mengalahkan SMKA terbaik di Malaysia , SMKA Maahad Hamidiah yang mendapat tempat ke-2 . SMK Pendang , Kedah yang dapat Best Presentation dan Best Exhibition pulak dapat tempat ke-3 .

terima kasih pada krew sebab dah ringankan beban .
awak semua masa pergi relax je ehh , aku ni pressure tau .
tapi balik , awak semua penat . tapi aku lega relax je . haha
bytheway , korang paling terbaik . fun gila lagi-lagi bila farhan dah buat konsert kat belakang .

Smurfs , Singa saya , Parents , Darah Daging 
terima kasih sebab always berada di belakang . menyokong walau orang-orang semua macam nak jatuhkan aku . I LOVE EARTH , eh salah I LOVE ALL OF YOU   muahhhh 

Hero , 
terima ksih jugak sebab bagi semangat . terima kasih jugak untuk penthouse *macam real je ehh . haha hutang tetap hutang . total dia 30 :D
nanti kita buat skandal kau terdiam okay .
tunggu 10 hari lagi . kalau tak jadi , kita re-remake . haha


Dinner di Putrajaya




with our mascot , the saviour 


dinner 


BR . kesian gemok kena lap je kat baju dia .


haha . dia sangat besar !


dinner


di hotel : Grand Bluewave , Shah Alam



nah , media pun ada interview kami --> keratan akhbar ^^
ni kak lela yang bagi link . baru dia tahu tentang penyesalan *ada kaitan ke ?


*maaf , camera saya murah .

0 comments:

Post a Comment