Hasil Ultrasound - Female and single

assalammualaikum :D

hi readers/stalkers . lama tak post cerita .
urm , mesti best gila korang holiday . aku ni duduk rumah je .
jadi maid . oh tak tak , jadi cinderella * nak sedapkan hati haha
tapi takpe lah , bila lagi nak berbakti pada parents kan . 

lama tak text edward . awak rindu saya tak ?
takpe lah , saya tak text sebab takut annoyed hari awak .
semoga awak sihat selalu okay :) jangan lupa rehat , makan ubat .
jangan sakit nanti ibu susah hati tengok anak bujang dia sorang tu sakit .

bytheway , saya ada berita gembira ! 
sila tengok ni :


gambar ultrasound * sorry tak clear 

excited gila tengok gambar ni . rasa macam nak tunjuk kat semua orang .
actually aku pun tak tahu macam mana nak tengok , quite complicated .
hero , tengok ni . comel tak baby kena scan ni ? 

mesti korang ingat tu gambar baby dalam perut aku . haha 
saja nak cari publisiti murahan . tajuk post semacam je
perut saya cuma ada lemak tepu hasil makan malam malam buta .

ni gambar ultrasound aku time baby . ada dalam report card mama


dalam family aku , cuma aku sorang je yang di-scan .
mama cakap time pregnant tu , orang orang cakap mak aku mengandung baby kembar . She doesn't know why . 

so nak sedapkan hati , abah bawa mama pergi scan .
sekali tengok " female-single " 

urmm , tak sabar rasanya nak ada baby :D
mesti aku gelabah nak tukar pampers dia , suap dia makan , bobok dia .
apa lah perasaan orang yang buang baby tu ekk , takde otak ke .




0 comments:

Post a Comment